Hvordan skaber du de bedste kundeoplevelser, som sikrer kundernes tilfredshed og en bæredygtig drift af din virksomhed?
Microsoft Dynamics 365 bruger intelligente data, der styrker styringen dine kunderelationer. Vi forstår, at du som virksomhed har brug for et CRM system, der giver mere end standard automatiserede salgs- og service-løsninger.
Med Microsoft Dynamics 365 kan du følge kundernes rejse fra begyndelse til færdige køb. Gennem kunstig intelligens har Microsoft udviklet en CRM-løsning, som hjælper hele din virksomhed til at forstå kundernes købsrejse og dine kunders behov. Sådan kan du udvikle de bedste tiltag for din virksomhed – og i sidste overgå konkurrenterne.
Men før vi kommer så langt, får du en kort gennemgang af alt det, du skal vide om CRM som virksomhedsdrivende.

Hvad er CRM?
CRM (Customer Relations Management) eller kunderelationsstyring er strategien for at skabe de bedste kunderelationer til din virksomhed.
Hvad er et CRM system?
Et CRM-system er software, der samler dine kundedata og giver dig overblikket over dine kunderelationer. Ved at samle informationerne om dine kunder kan du målrette kundernes individuelle oplevelser med dine ydelser.
Du hjælper også dine medarbejdere med håndteringen af dine kunder, såsom kundeaftaler, møder, ordrer og den personlige relation mellem virksomhed og kunde.
Hvorfor er CRM egentlig vigtigt for din virksomhed?
CRM er relevant for alt fra salg og marketing til kundeservice og projektstyring. Med Dynamics 365 kan du tilpasse CRM til de områder, som er relevant for netop din virksomhed.
Med Dynamics 365 har du en fælles platform for administration af din virksomhed. Softwaren centraliserer dine kundedata i det fælles cloudsystem og integrerer nemt ekstern software fra mail til sociale medier. Den app-baserede platform gør det også let for dig og dine medarbejdere at integrere platformen med dokument-, regnskabs- og data-programmer som Office 365 og Power BI.

Hvem kan bruge CRM?
Dynamics 365 gør det muligt for dig at samle information om og kommunikationen til dine kunder. Dynamics 365 giver unikke real-time indsigter, som kan mobiliseres på tværs af afdelingerne i din virksomhed. Nedenfor kan du se, hvordan Dynamics 365 CRM-løsning kan hjælpe hver afdeling i din virksomhed.
Salg
CRM hjælper din salgsafdeling til at forstå dine kunders købsbehov og øge dine sælgeres engagement til at skabe bedre kunderelationer. Når du forstår, hvad dine kunder søger, kan du optimere din virksomheds forsyningskæde. Både vækste din produktivitet, styrke salgsindsatsen hos dit salgsteam og udvikle smarte løsninger der passer netop til dine kunder.
Marketing
På et strategisk niveau kan CRM bruges til at opnå indsigter, som i sidste ende skal gøre din virksomhed mere effektiv i produktionen og kunderelationerne. Gennem intelligent data lærer du at forstå kundernes købsrejser. Sådan opnår din marketingafdeling de bedste forudsætninger for at lave nye kampagner, træffe salgsstrategiske beslutninger og optimere oplevelsen med alle virksomhedens applikationer og services.
Kundeservice
Kundekontakt og kommunikation med kunder er et bærende element i enhver virksomhed. Når du kender dine kunder, hjælper du dine medarbejdere med at skabe en mere personlig salgsoplevelse. Microsoft Dynamics 365 gør det muligt at bruge intelligente robotter til at besvare kundespørgsmål. Så kan dine medarbejdere fokusere deres energi på det, der giver størst værdi for virksomheden.
Serviceorganisation (Field Service Management)
Styrk kundernes oplevelser på din hjemmeside med intelligente data systemer. Tekniske operationer kan effektiviseres af dit tekniske team. Intelligente data giver det tekniske team ressourcerne til at forudse tekniske udfordringer, som står i vejen for dine kunders købsoplevelse, og handle på problemerne med det samme. Sådan kan du reducere omkostningerne på teknisk vedligeholdelse og automatisere købsprocessen i din virksomhed.
Projektstyring
Sammensæt analyser og prognoser for fremtidige omkostninger og efterspørgsel. Med Microsofts CRM cloud-løsning har alle dine projektledere adgang til relevante data. Sådan kan du planlægge fremtidige projekter baseret direkte på real-time kundeindsigter for at opnå de bedste fremtidige resultater.
Se denne korte YouTube video og oplev, hvordan du kan skabe bedre kundeoplevelser:
Tag hånd om dine kunder med Dynamics 365
Dynamics 365 Business Central giver dig en intelligent CRM-løsning, som forbinder dine kunderelationer med driften af din virksomhed. Forbind dine data med en samlet CRM og ERP løsning i cloud.
Dynamic 365 Providers finder den rette ekspert til din virksomhed. Hør hvad vi kan gøre for dine nuværende udfordringer og behov som virksomhed.
Uanset hvilken sektor eller branche du arbejder i, kan Dynamics 365 tilpasses til din virksomheds unikke behov. Kontakt os her og hør, hvad vi kan gøre for din virksomhed!
Vi hjælper dig med at finde den rette IT partner!
-
1.
Udfyld vores formular
(Det tager kun 1 minut)
-
2.
Bliv matchet med den rette IT partner, på baggrund af dine behov
(Det tager kun 5 minutter)
-
3.
Modtag et opkald fra den rette Microsoft IT partner og gennemgå dine udfordringer og muligheder
Så nemt kan du opnå succes! Kontakt os allerede i dag!